Hírek > Elégedett a panaszos: a repülőtéren felejtett utas kártérítést kapott az utazási irodától a fogyasztóvédők közbenjárására
Hírek archívum Jegyzők Szakmai Fóruma Megyei ellátási térkép Dokumentumtár
Főmenü
Bemutatkozás
Kormányhivatal
Ügyfélfogadás
Elektronikus kapcsolattartás
Szakmai anyagok
Megyei Államigazgatási Kollégium
Szakigazgatási szervek
Egészségbiztosítási Pénztári Szakigazgatási Szerv
Élelmiszerlánc-biztonsági és Állat-egészségügyi Igazgatóság
Építésügyi Hivatal
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Földhivatal
Földművelésügy Igazgatóság
Igazságügyi Szolgálat
Közlekedési Felügyelőség
Munkaügyi Központ
Munkavédelmi és Munkaügyi Szakigazgatási Szerv
Népegészségügyi Szakigazgatási Szerv
Növény- és Talajvédelmi Igazgatóság
Nyugdíjbiztosítási Igazgatóság
Szociális- és Gyámhivatal
Területi koordináció
Önkormányzatok
Területi államigazgatási szervek
Archívum
Hírek archívum
Közigazgatási Hivatal
Pontos idő



Tisztelt Látogató !

A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal frissített honlapja 2012. március 23-tól a http://www.kormanyhivatal.hu/hu/jasz-nagykun-szolnok címen érhető el. Archív formában az adatok a www.jnszmkh.hu-n továbbra is elérhetők.

A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal honlapja 2011. január 1-jétől működik.
A jogelőd közigazgatási hivatal honlapja 2010. december 31-én lezárásra került, amely archív formában továbbra is elérhető.


A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez bejelentést tett egy utazási iroda által szervezett, római városlátogatáson résztvevő utas. 2011 októberében egy 4 napos római kiránduláson vett részt. Kálváriája azzal indult, hogy a római repülőtéren a megérkezést követően az idegenvezető nem találta meg őt és házastársát, ezért nem várta meg őket.

Rómába ezek után saját költségükön kellett bejutniuk, hogy csatlakozni tudjanak a csoportjukhoz. A felmerült többletkiadáson túl számukra érdekes városnéző programról is lemaradtak. Hazautazásukat követően panaszukat azonnal jelezték az utazási irodánál, ahol kérték a pluszköltség, illetve az általuk lekésett program belépője árának visszatérítését. Az utas panaszát a vállalkozás késedelmesen, azaz 30 napon túl nyújtott válaszában elutasította.

A felügyelőség annak érdekében, hogy kivizsgálja azt, hogy a fogyasztó miért nem a törvényes határidőn belül kapott választ a panaszára- eljárást indított a cég ellen. A hatóság fellépését és személyes közbenjárását követően a társaság ismételten felvette a kapcsolatot az utasukkal és felülvizsgálták korábbi álláspontjukat. Az utazási iroda ezek után 15.000 Ft kárpótlást fizetett ki a panaszos számára.

A panaszos ügye szerencsésen megoldódott a hatóság fellépését követően. Hosszas pereskedés helyett gyorsan a pénzéhez jutott az őket ért kellemetlenségekért.

 
32024
Kormányablak
Kormányablak
Ügyleírások
Etikai alapelvek
Közérdekű adatok
uvegzseb
Jelnyelvi tolmácsszolgálat
Linkcentrum
Minisztériumok
Átlépés a Kormányzati Portálra!
Átlépés a Kormányzati Portál hivatalkereső szolgáltatására!
Átlépés a Kormányzati Portál jogszabálykereső szolgáltatására!
Átlépés az Önkormányzati Minisztérium - Önkormányzati Rendeletek Tárára!
Átlépés a Kormányzati Portál Ügyfélkapujára!
Átlépés az elektronikus információszabadság hivatalos honlapjára (www. kozadat.hu)!
Átlépés az elektronikus információszabadság hivatalos honlapjára (www. kozadattar.hu)!
Átlépés a Választások hivatalos honlapjára!
Átlépés az Első Választók honlapjára (www.elsovalaszto.hu)!
ket
Átlépés a Nemzeti Közigazgatási Intézet honlapjára
Átlépés az eMagyarország Program hivatalos honlapjára!
JÓ ÁLLAM FÓRUM
joallam175